مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-22سياسي

گام بلند خیران برای جهاد تبیین با گام نهادن در مسیر راهیان نور


فرمانده سپاه کربلا بد اشاره به مشارکت خیران برای اردوهای رهیان نور گفت: تلاش کردیم تا زائرین به صورت خانوادگی با کمترین هزینه در راهیان نور شرکت کنند که این امر با استفاده از ظرفیت خیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه اظهار کرد: به برکت این ایام اقدامات بسیار خوبی برای راهیان نور صورت گرفته است تا جبران مافاتی باشد به واسطه دوسال وقفه ای که به خاطر شرایط کرونایی، به وجود آمد.

    وی با بیان اینکه امسال این توفیق حاصل شد و 8 هزار نفر در سایتی که طراحی شد، ثبت نام کردند،گفت: علاوه بر اینکه ما شاهد حضور خودروهای شخصی در این مناطق عملیاتی هستیم، برآورد ما این است حدود 10 هزار نفر در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: از اواخر بهمن ماه برای آماده سازی اردوگاه های مازندران اقدام کردیم، نخستین اردوگاه اسکان زائران که شب اول در آن حضور پیدا می کنند، اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک است.

زائران پس از آن برای برای بازدید مقر لشکر 25 کربلا به هفت تپه می روند.

مسلمی افزود: یک یادمان بسیار خوبی در هفت تپه احداث شد که با همکاری پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و به ویژه جا دارد از شهید عزیزمان شهید بلباسی نام ببریم که پایه گذار اصلی احیای مقر لشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند خیران برای جهاد تبیین با گام نهادن در مسیر راهیان نور

گام بلند خیران برای جهاد تبیین با گام نهادن در مسیر راهیان نور