مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-22بين الملل

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات استشهادی بئرالسبع؛ مبارزه ادامه دارد


گروههای فلسطینی مانند حماس و جهاد اسلامی تأکید کردند که عملیات استشهادی بئرالسبع نشان داد که مردم فلسطین به مبارزه با صهیونیستها ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عبری بعد از ظهر امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که در جریان حمله با چاقو در شهر بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گروههای فلسطینی در واکنش به این عملیات، با انتشار بیانیه ایی تأکید کردند که عملیات بئر السبع، ثابت کرد که ملت فلسطین در هر جایی به مقاومت خود ادامه خواهد داد تا به پیروزی برسد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس ضمن تمجید از این عملیات، گفت که وضیت مقاومت نشانگر این است که ملت فلسطین برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، در حالت پویا قرار دارد.

خبرگزاری شهاب به نقل از القانوع گزارش داد، جنگ علیه اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و درگیری با آن متوقف نخواهد شد و این عملیات هم، نتیجه عملیات شمشیر قدس است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن، در وضعیت نگرانی و بی قراری قرار دارند، تصریح کرد، این عملیاتها، برآیند سیاستهای تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی و تجاوزات مداوم آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات استشهادی بئرالسبع؛ مبارزه ادامه دارد

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات استشهادی بئرالسبع؛ مبارزه ادامه دارد