مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-22اقتصادي

30 درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به تامین کالاهای ضروری بیش از نیاز بازار استان، گفت: هیچ کمبودی در بازار استان گلستان وجود ندارد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به تامین کالاهای ضروری بیش از نیاز بازار استان، گفت: هیچ کمبودی در بازار استان گلستان وجود ندارد.

سید محمد دهنوی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه علی رغم روال سالهای گذشته که در تعطیلات کشتارگاهها نیز تعطیل بود، امسال ما چند کشتارگاه را به صورت کشیک و شیفتی باز نگه داشتیم، اظهار کرد: به همین دلیل وقتی در استانهای همجوار قیمت گوشت مرغ به 50 هزار تومن هم رسید در استان ما قیمت مصوب در تمامی روزهای اخیر ملاک فروش بود.

وی با بیان اینکه به میزان دو برابر نیاز استان گوشت منجمد با قیمت 21 هزار تومان تامین کرده ایم، افزود: در روزهای اخیر در تمامی شهرستان ها گوشت مرغ منجمد و گرم با قیمت مصوب توزیع شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان ها هماهنگی و توزیع داخلی اقلام بر عهده فرمانداران است، خاطرنشان کرد: مدیران کل ضمن و جهادکشاورزی به صورت کامل آماده باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

30 درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد