مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-23سياسي

پیگیر اخذ مجوز جذب 100 هزار نفر در وزارت بهداشت هستیم


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پیگیری اخذ مجوز جذب 100 هزار نفر نیرو در دستور کار وزارت بهداشت است که رشته های بهداشتی و درمانی به خصوص رشته پرستاری، - در اولویت هستند.

دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به استان کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات اساسی در حال انجام در وزارت بهداشت، تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای انسانی به دلیل اهمیت منابع انسانی در این وزارت است.

وی افزود: سال گذشته از محل تبدیل وضعیت ایثارگری در مجموعه وزارت بهداشت 67 هزار نفر تبدیل وضعیت شدند.

همچنین از محل مجوزهای استخدامی ستاد ملی کرونا 34 هزار نفر به استخدام مجموعه وزارت بهداشت درآمدند، هرچند کمبود نیروی انسانی به خاطر حجم عظیم اقدامات کرونایی کماکان به شدت احساس می شود و همچنان به دنبال جذب نیرو هستیم.

معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: پیگیری اخذ مجوز جذب یکصد هزار نفر نیرو در دستور کار وزارت بهداشت است که رشته های بهداشتی و درمانی به خصوص رشته پرستاری در اولویت این موضوع هستند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور درخصوص ثبات و امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت، امیدواریم در سال 1401 نیروهایی که در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا بار زیادی را تحمل کرده و ایثارگرانه زحمات فراوانی را متقبل شده اند، از جمله نیروهای 89 روزه، نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اخذ مجوز جذب 100 هزار نفر در وزارت بهداشت هستیم

پیگیر اخذ مجوز جذب 100 هزار نفر در وزارت بهداشت هستیم