موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - هيات مديره استقلال - رييس هيات مديره استقلال - دشت مغان - سيرغان - صفحه فيس بوك ظريف - آويگدور ليبرمن - توليدات روستاييان و عشاير - آيت الله محمدرضا عابديني - محصولات باغي - كارت ورود به جلسه دكتري - اودلو - نصب دوربين مدار بسته - اولويت هاي پژوهشي - ايسنا قم - راهكار دو دولتي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-23سياسي

فتحی: یکجانبه گرایی تهدیدی جدی برای سازمان ملل متحد است


با وجود نقشی که برای سازمان ملل در زمینه حفظ صلح و ثبات در جهان قائلیم، مردم جهان شاهد یکجانبه گرایی در این سازمان هستند که تهدیدی جدی برای آن به شمار می رود.

- نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: با وجود نقشی که برای سازمان ملل در زمینه حفظ صلح و ثبات در جهان قائلیم، مردم جهان شاهد یکجانبه گرایی در این سازمان هستند که تهدیدی جدی برای آن به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن فتحی عضو گروه بین المجالس ایران در اجلاس 144 بین المجالس امروز(چهارشنبه، 3 فروردین ماه)در نشست کمیته سازمان ملل اتحادیه بین المجالس جهانی،گفت: با وجود نقشی که برای سازمان ملل در زمینه حفظ صلح و ثبات و توسعه در جهان قائلیم، مردم جهان شاهد یک جانبه گرایی در این سازمان هستند که تهدیدی جدی برای آن به شمار می رود.

نماینده مردم سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجالس ملی که نماد مردم سالاری هستند؛ وظیفه ای مهم در حفظ چندجانبه گرایی و مقابله با یکجانبه گرایی دارند.

وی با اشاره به برخی برنامه های سازمان ملل در موضوع توسعه ملی کشورها بر لزوم تقویت چندجانبه گرایی در فرایندهای بین المللی در جهت تحقق اهداف توسعه کشورها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحی: یکجانبه گرایی تهدیدی جدی برای سازمان ملل متحد است

فتحی: یکجانبه گرایی تهدیدی جدی برای سازمان ملل متحد است