مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-23سياسي

تنظیم طرح جامعی برای بازسازی اماکن ارگ بم


استاندار کرمان در بازدید از ارگ تاریخی بم گفت: طرح جامع خوبی برای بازسازی بقیه مکان های ارگ تاریخی مانند مسجد، مدرسه، کوچه و منازل سنتی زیبایی که در این مکان تاریخی وجود دارد در حال تنظیم است.

- علی زینی وند با اعلام این خبر از تفاهم سه جانبه بین پایگاه جهانی بم، بخش خصوصی خبر داد و گفت: خانه های ارگ قدیم بم باکمک اعتبارات بخش خصوصی و دولت و با همکاری نیروهای پایگاه جهانی بم مرمت شوند.

استاندار کرمان درباره حضور گردشگران از این مکان تاریخی ادامه داد: امسال بعد از دو سال که محدودیت سفر بود شور و نشاط بسیار خوبی در ارگ بم وجود داشت همچنین بعد از زلزله بخش هایی از این مکان تاریخی آرام آرام در حال بازسازی است.

استاندار کرمان از بازدید روزانه سه هزار نفر گردشگر در ایام نوروز از ارگ تاریخی بم خبر داد و گفت به زودی مرمت 10 الی 15 خانه که در این مکان تاریخی وجود دارد با همکاری پایگاه جهانی بم، بخش خصوصی و دولت آغاز خواهد شد.

وی افزود: زیرساخت ها به اندازه معمول آماده شده هر چند هنوز کم است که امیدواریم در سال های آینده بخش های دیگر این بنای مهم نیز برای اقامت و بازدید آماده شود .

زینی وند در ادامه درباره افزایش تصادفات نوروزی در استان کرمان گفت: جلسات ستادهای مربوطه مانند شورای ترافیک و ایمنی راه ها از یک ماه قبل برگزار شده است و در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم طرح جامعی برای بازسازی اماکن ارگ بم

تنظیم طرح جامعی برای بازسازی اماکن ارگ بم