مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 20:522022-03-23اقتصادي

بازرسی بیش از 100 پارکینگ عمومی در شیراز


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت فارس از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 به دلیل ازدیاد مسافران نوروزی از پارکینگ های عمومی در سطح شهر شیراز توسط اکیپ های بازرسی سازمان صمت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در رابطه با نحوه بازرسی و برخورد با پارکینگ های عمومی متخلف در سطح شیراز نسبت به عدم رعایت تعرفه های قانونی دریافت وجه از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه در ایام نوروز 1401 از تعداد تقریبی بیش از 100 مورد پارکینگ مستقر در سطح شهر بازرسی به عمل آمد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در فرآیند این بازرسی ها مشاهده گردید برخی از این واحدها بالاتر از تعرفه قانونی وجه از مشتریان دریافت می نمودند که پس از بازرسی های انجام شده توسط بازرسان و همچنین برگزاری گشت مشترک در معیت بازرسان محترم سازمان ترافیک شهرداری از 15 اسفند لغایت سوم فروردین منجر به کشف 23 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 526 میلیون و 500 هزار ریال گردید.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت فارس در رابطه با برخورد قانونی با متخلفان، اظهار داشت: پرونده ها نیز جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده است تا برخورد قانونی لازم با هدف بازدارندگی از وقوع جرم در کسب وکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بیش از 100 پارکینگ عمومی در شیراز

بازرسی بیش از 100 پارکینگ عمومی در شیراز