مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-24اقتصادي

ایجاد 6 بازارچه نوروزی برای عرضه صنایع دستی زنجانی ها به مسافران


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از ایجاد 6 بازارچه نوروزی در زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از ایجاد 6 بازارچه نوروزی در زنجان خبر داد.

الناز خدایی فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 6 بازارچه در نقاط پرتردد استان در نوروز 1401 برای عرضه و فروش محصولات صنایع دستی برپا شد که در این راستا برنامه های متنوع با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل برپایی این بازارچه ها اجرا می شود.

وی افزود: اغلب هنرمندان رشته های بومی صنایع دستی استان شامل ملیله کاری، مسگری، چاقوسازی، سفال و سرامیک، چاروق دوزی، چرم دوزی، گیوه بافی، گلیم بافی و .

در این بازارچه ها به اجرای زنده تولید محصولات خود اقدام می کنند.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری بازارچه صنایع دستی، ادامه داد: در راستای تقویت اقتصاد صنایع دستی و وضعیت اقتصادی هنرمندان این حوزه، بازارچه های صنایع دستی در نوروز 1401 در شهرستان های این استان برپا شده است.

خدایی فرد تصریح کرد: این بازارچه ها بیشتر در قطب های گردشگری و مکان های تاریخی پربازدید شهرستان های استان، از اول تا 15 فروردین امسال مستقر شده که در این بازارچه ها علاوه بر نمایش صنایع دستی و هنرهای سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6 بازارچه نوروزی برای عرضه صنایع دستی زنجانی ها به مسافران

ایجاد 6 بازارچه نوروزی برای عرضه صنایع دستی زنجانی ها به مسافران