مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-24اقتصادي

رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی نسبت به قبل از کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: آمار بازدید از اماکن تاریخی نسبت به دوران پیش از کرونا رشد قابل توجهی داشته است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خبر داد: رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی نسبت به قبل از کرونا ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: آمار بازدید از اماکن تاریخی نسبت به دوران پیش از کرونا رشد قابل توجهی داشته است.

فریدون فعالی اظهار کرد: از تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از 70 هزار نفر از اماکن تاریخی استان کرمان بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم و حمام گنجعلیخان کرمان به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده هستند افزود: در حال حاضر باغ شاهزاده ماهان در صدر بازدید گردشگران نوروزی استان کرمان قرار دارد.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی اماکن موزه ای استان کرمان خاطرنشان کرد: از گردشگران نوروزی نیز درخواست می شود در راستای رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا همکاری لازم را با مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی نسبت به قبل از کرونا

رشد قابل توجه بازدید از اماکن تاریخی نسبت به قبل از کرونا