مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 18:322022-03-24سياسي

طرح های تاثیرگذار برای عبوراز تنش آبی تابستان در کشور اجرا می شود


معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت:طرحهای بزرگ وزارت نیرو و طرحهای تاثیر گذار برای گذر از تنش آبی وعبور از مشکلات پیک تابستان در کشور اجرا می شود.

- ، اتابک جعفری عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی خوی اظهار کرد: در کوتاه مدت و میان مدت نیز با نظر کارشناسان تا به ثمر رسیدن طرح های بزرگ وزارت نیرو طرح های تأثیر گذار برای گذر از تنش آبی و عبور از مشکلات پیک تابستان اجرا می شود.

وی با تقدیر از مجلس و نمایندگان در توجه به موضوع آب و تأمین اعتبارات لازم برای رفع مشکلات آب در بودجه کشور تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه وزارت نیرو به بخش آب از جمله تأمین آب در روستاها امید می رود تا آخر دولت سیزدهم هیچ روستای بالای بیست خانوار فاقد آب شرب در کشور باقی نماند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور تأمین آب در بلند مدت را اولویت اول وزارت نیرو در شهرستان خوی و برخی از شهرستان های استان دانست و افزود: با توجه به مشکلات کمبود آب در شهرستان خوی برنامه های متعددی برای رفع آن پیش بینی شده است.

جعفری با بیان اینکه طبق احصاء مشکلات آبی شهرستان خوی که مطالبه نماینده این شهرستان نیز است راه حل های کوتاه مدت و میان مدتی پیش بینی شده است، گفت: برای حل مشکل کمبود آب در سال جاری یک مخزن پنج هزار متر مکعبی ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تاثیرگذار برای عبوراز تنش آبی تابستان در کشور اجرا می شود

طرح های تاثیرگذار برای عبوراز تنش آبی تابستان در کشور اجرا می شود