مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-25حوادث

326 مصدوم و یک فوتی در تصادفات رانندگی نوروزی اردبیل


رییس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: تا به امروز در سفرهای نوروزی استان اردبیل 326 نفر مصدوم و یک نفر فوت کرده است.

- مجیدمحمد غریبانی، رییس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا ساعت 11:00 پنجم فروردین ماه سال جاری، در سطح جاده های استان اردبیل، 326 نفر در تصادفات رانندگی نوروزی مصدوم شدند .

وی افزود: در طول 9 روز سفرهای نوروزی استان اردبیل ، یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده، فوت کرد و اغلب تصادفات نیز در 2 محور اردبیل سرچم و اردبیل مغان رخ داده است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل بیان کرد: اورژانس استان همگام با طرح سلامت نوروزی در خدمت رسانی به مردم مشغول است و 66 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری و ایستگاه های سلامت در ورودی شهرها و جاده ها با یک صد دستگاه آمبولانس و 450 نفر کارشناس و پزشک اورژانس در خدمت مردم هستند.

غریبانی ادامه داد: از 25 اسفند تا امروز 7 هزار 304 تماس با اورژانس استان اردبیل انجام یافته که راهنمایی و مشاوره های لازم ارایه شده و از این تعداد تماس بیش از یک هزار و 800 مورد منجر به ماموریت و اعزام اورژانس شده است.

وی گفت: از عموم هموطنان تقاضا داریم، برای حفظ جان خود و عزیزان شان ، مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول سفر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

326 مصدوم و یک فوتی در تصادفات رانندگی نوروزی اردبیل

326 مصدوم و یک فوتی در تصادفات رانندگی نوروزی اردبیل