مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-25بين الملل

ائتلاف سعودی از پرتاب 9 پهپاد انتحاری به سمت این کشور خبر داد


پس گزارش رسانه ها و اظهارات مقامات یمنی درباره تشدید حملات علیه عربستان سعودی در روزهای آتی، ائتلاف متجاوز به یمن از ارسال 9 پهپاد انتحاری به سمت این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی، امروز (جمعه)، اعلام کرد که 9 پهپاد انتحاری به سمت عربستان سعودی پرتاب شده است.

بنابر گزارش روزنامه سعودی عکاظ ، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی ابتدا در بیانیه ای خبر داد که سحرگاه امروز 6 پهپاد انتحاری به سمت منطقه جنوب عربستان سعودی پرتاب شده است.

ترکی المالکی لحظاتی بعد در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که سه پهپاد انتحاری دیگر به سمت تأسیسات نفتی عربستان سعودی ارسال شده و مجموع پهپادها ارسالی به 9 فروند رسیده است.

با این حال، وی در ادامه ضمن متهم کردن ارتش یمن به حمله به غیرنظامیان، مدعی شد که نیروهای سعودی توانسته اند هر 9 پهپاد را رهگیری کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که ارتش یمن هنوز بیانیه ای در ارتباط با این حمله صادر نکرده و اظهارات ترکی المالکی را رد یا تأیید نکرده است.

نیروهای صنعاء همواره اعلام کرده اند که تا زمان تداوم تجاوزها و محاصره ائتلاف سعودی علیه یمن، ارتش این کشور تأسیسات حساس و راهبردی کشورهای عضو ائتلاف را هدف حملات خود قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی از پرتاب 9 پهپاد انتحاری به سمت این کشور خبر داد

ائتلاف سعودی از پرتاب 9 پهپاد انتحاری به سمت این کشور خبر داد