مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:422022-03-26حوادث

توقیف بیش از 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دره شهر


فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از توقیف بیش از 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سال گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ کرم حسنی اظهار کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و کشف کالای قاچاق، دستگیری اراذل و اوباش در سطح حوزه استحفاظی با بکارگیری تمامی امکانات و نیروها در سالجاری به مرحله اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه این طرح ها، 177 دستگاه موتور سیکلت ،333 خودرو متخلف توقیف و به دلیل داشتن خلافی بالا، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 میلیارد و 626 میلیون ریال از اقدامات پلیس شهرستان در راستای برخورد با قاچاقچیان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 30 درصدی داشته است.

وی، کشف 30 کیلو گرم انواع مواد مخدر و افزایش 12 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان خواند و اظهار داشت: دستگیری 5 نفر قاچاقچی مواد مخدر، 40 نفر خرده فروش، جمع آوری 260 نفر معتاد متجاهر، از دستاوردهای پلیس در راستای برخورد با مواد مخدر در سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دره شهر

توقیف بیش از 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دره شهر