مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 08:572022-03-26بين الملل

خلیج فارس طوفانی می شود/اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بویژه از ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس وزش باد شدید پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بویژه از ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: دریا بویژه در بنادر غربی استان از ساعات ظهر با وزش بادهای شدید شمال غربی مواج خواهد شد، سرعت باد در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) تا نزدیک 50 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در محدوده 200 سانتیمتر می رسد.

وی با بیان اینکه امروز خلیج فارس و غرب تنگه ی هرمز مواج و دریای عمان کمی مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در کلیه مناطق دریایی استان دریا مواج و طوفانی خواهد شد و اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است.

سی سی پور با اشاره به اینکه سرعت باد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر خلیج فارس در تنگه ی هرمز و دریای عمان نیز قابل ملاحظه پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی فردا در غالب نقاط استان کاهش 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با توجه به مواج بودن دریا از تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی در جزایر خلیج فارس و تنگه ی هرمز خودداری شود، اضافه کرد: تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان بویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس طوفانی می شود/اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است

خلیج فارس طوفانی می شود/اختلال در ترددهای دریایی مورد انتظار است