مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-26سياسي

نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان تشدید شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به حجم گسترده ورود مسافران نوروزی به هرمزگان، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان، بر لزوم پرهیز از عادی انگاری تاکید کرد و ادامه داد: رعایت بسیار جدی دستورالعمل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک به عنوان یک اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید همواره مورد توجه همگان قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان هرمزگان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته، افزود: با توجه به حجم جمعیت بسیاری که وارد استان شده اند، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص در اماکن گردشگری و تفریحی، بازارها، محل های حضور و تردد مسافران و وسایل حمل و نقل عمومی تشدید شود و همچنان با جدیت صورت گیرد.

کامرانی، اتصال بنادر، فرودگاه ها، راه آهن و پایانه های مسافربری به سامانه ایران من برای بررسی وضعیت واکسیناسیون افراد جهت صدور بلیط را بسیار مهم برشمرد و بر لزوم انجام دقیق این فرآیند تاکید کرد.

وی گفت: غربالگری کارکنان در خصوص وضعیت ابتلا به کرونا پس از پایان تعطیلات نوروز و بازگشت به محل کار نیز موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان تشدید شود

نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هرمزگان تشدید شود