مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-26اقتصادي

افزایش 70 درصدی مصدومان تصادفی در اردستان


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت ها شاهد افزایش 70 درصدی مصدومان تصادفی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان هستیم.

- علی صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها با توجه به حجم بالای مسافرت ها و شدت تردد خودروها در جاده های مواصلاتی شاهد افزایش 70 درصد مصدومان تصادفی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه مصدومان حادثه های جاده ای با وضعیت بسیار دردناکی به بیمارستان منتقل می شوند و برخی از آنها جان خود را از دست می دهند، افزود: با وجودی که در تعطلات نوروز قرار داریم، ولی تمام نیروهای کادر درمان و دیگر بخش های بیمارستان در آماده باش کامل قرار دارند.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با اشاره به شرایط ویروس کرونا در شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه چند روزی است که بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان به صفر رسیده است که شاید یکی از مهم ترین دلایل آن تاثیر واکسیناسیون در این شهرستان باشد.

صادقی با بیان اینکه در پیک دلتای کرونا بسیاری از مردم به کرونا مبتلا شدند و به نوعی بدن آنها واکسینه شد، گفت: سیستم ایمنی افرادی که دچار ویروس کرونا می شوند و سپس واکسن کرونا را تزریق می کنند بسیار قوی می شود و به کرونا واکنش قوی نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی مصدومان تصادفی در اردستان

افزایش 70 درصدی مصدومان تصادفی در اردستان