مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-26اقتصادي

تولید 10 هزار تن گوشت مرغ در طرح نوروزی دامپزشکی خراسان رضوی


از آغاز اجرای طرح نوروزی دامپزشکی در خراسان رضوی و نظارت این مجموعه بر کشتارگاه های طیور، بیش از 10 هزار تن گوشت مرغ از ذبح بیش از 5 میلیون و 560 هزار قطعه طیور استحصال شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی دامپزشکی در خراسان رضوی و نظارت این مجموعه بر کشتارگاه های طیور، بیش از 10 هزار تن گوشت مرغ از ذبح بیش از 5 میلیون و 560 هزار قطعه طیور استحصال شد.

جواد اعلمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال زائران و مجاوران حریم مقدس رضوی از مصرف گوشت مرغ طی ایام نوروز و حساسیت این فراورده خام دامی و با توجه به نظارت های انجام شده در تمامی کشتارگاه های طیور استان طی مدت یاد شده 50 هزار قطعه از لاشه های طیور کشتار شده نیز به دلیل غیربهداشتی بودن از چرخه مصرف حذف شده است.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب و تامین امنیت غذایی زائران و مجاوران آستان ملائک پاسبان رضوی، کشتارگاه های دام و طیور استان در ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و تمامی محصولات این مراکز با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: در همین مدت و با نظارت کارشناسان دامپزشکی در استان، 3800 تن گوشت قرمز بهداشتی نیز در کشتارگاه های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 10 هزار تن گوشت مرغ در طرح نوروزی دامپزشکی خراسان رضوی

تولید 10 هزار تن گوشت مرغ در طرح نوروزی دامپزشکی خراسان رضوی