مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-26اقتصادي

تحریم روسیه برای غرب گران تمام می شود؟/ احتکار و گرانی مواد غذایی در اروپا


افزایش هزینه ها منجر به احتکار و اعتراض در بخش هایی از صنایع اروپا شده است و به نظر می رسد کشورهای عضو اتحادیه اروپا در آینده ای نزدیک با بحران های زیادی روبرو شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تحریم های بی سابقه علیه روسیه هزینه های انرژی را در اروپا و ایالات متحده افزایش داده است و تورم بی سابقه ای را در این کشورها به همراه دارد و سوخت ماشین آلات، تهیه کود یا هزینه های دیگر را برای کشاورزان و کامیون داران به طرز بی سابقه ای گران تر کرده است.

نفت و گاز اتحادیه اروپا به روسیه وابسته است و به نظر می رسد تحریم های انرژی این کشور سبب بحران در اتحادیه اروپا شود و هزینه های خانوارها و مشاغل افزایش یابد؛ در ذیل به این نکته خواهیم پرداخت که زندگی اروپاییان با تحریم روسیه چه تأثیراتی خواهد پذیرفت.

هزینه های بالای انرژی باعث ناآرامی در پایتخت های اروپایی شده است مردم در سرتاسر اتحادیه اروپا اعتراض کرده اند که قیمت گازوییل و بنزین به شدت افزایش یافته است، هزاران نفر از کامیون داران از دوشنبه گذشته اعتصاب نامحدودی را در اسپانیا آغاز کردند که منجر به ترافیک و تجمع در سراسری در این کشور شده است.

چند شرکت وابسته به اتحادیه کامیون داران اسپانیا به دلیل هزینه های زیاد مشاغل خود را از دست داده اند و فعالیت خود را متوقف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم روسیه برای غرب گران تمام می شود؟/ احتکار و گرانی مواد غذایی در اروپا

تحریم روسیه برای غرب گران تمام می شود؟/ احتکار و گرانی مواد غذایی در اروپا