مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-26اقتصادي

تنها 37 درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند


یاسوج_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها 37 درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکنترل شود تا شاهد افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در سطح استان نباشیم، گفت: هر روز شاهد مرگ و میر افراد کرونایی از یک تا سه نفر هستیم که باید چاره اندیشی شود.

هاشمی مهر ابراز داشت: تلاش های خوبی در راستای کنترل بیماری کرونا صورت گرفته تا مردم و مسافران دغدغه ای نداشته باشند.

وی افزود: البته اشکالاتی هم در برخی شهرستان ها خصوصاً مناطق گرمسیری وجود دارد که باید در مدت باقی مانده تعطیلات نوروزی برطرف شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به سهل انگاری و عادی انگاری بیماری کرونا افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص در میان رانندگان تاکسی رضایت بخش نیست که گشت ویژه در این زمینه انتخاب شود.

هاشمی مهر گفت: در ستاد ملی کرونا بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین تاکید شد، لذا اعلام می کنیم همه مدارس و دانشگاه ها از این تاریخ باز و کلاس ها حضوری برگزار می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را موجب افت شدید تحصیلی در میان این دو قشر دانست و عنوان کرد: مدارس و دانشگاه هایی که در این زمینه تخلف کنند معرفی و با آنها برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 37 درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

تنها 37 درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند