مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-26سياسي

پیش بینی ترافیک سنگین 13 فروردین در جاده های استان کرمان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از پیش بینی ترافیک سنگین در روز 13 فروردین در جاده ها و محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- سیدمصطفی آیت اللهی موسوی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان در سال 1401 با اشاره به اینکه تعداد مجتمعات خدمات رفاهی در سطح استان کرمان بسیار کم است اظهار کرد: راه اندازی موکب ها در مسیر محورهای مواصلاتی به کاهش تصادفات کمک زیادی کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان افزود: طرح توقف اجباری ویژه رانندگان می تواند برای سال آینده جدی تر اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم انجام تست سطح هوشیاری از برخی رانندگان در طول ایام نوروز بیان کرد: با انجام این کار می توان از تصادفات بین جاده ای جلوگیری کرد.

آیت اللهی موسوی با بیان اینکه 54 درصد تصادفات استان کرمان در راه های روستایی رخ می دهد عنوان کرد: خوشبختانه با دستور استاندار کرمان اعتبار مناسبی برای افزایش تعداد دوربین های نظارتی و کنترل سرعت اختصاص یافته است.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان از روز 14 فروردین ماه 1401 اظهار کرد: از آنجایی که بسیاری از مسافران تلاش دارند تا پیش از آغاز این ماه به شهرها و منازل خود بازگردند به احتمال زیاد در روز 13 فروردین و روز طبیعت حجم ترافیک بسیار بالایی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ایجاد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترافیک سنگین 13 فروردین در جاده های استان کرمان

پیش بینی ترافیک سنگین 13 فروردین در جاده های استان کرمان