مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-26اقتصادي

قدردانی گندمکاران از دولت/ افزایش قیمت گندم اقدامی کارشناسانه بود


بنیاد ملی گندمکاران در نامه ای به رییس جمهور از اقدام دولت در تعیین قیمت 11 هزار و 500 تومان برای گندم قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بنیاد ملی گندمکاران در نامه ای به سید ابراهیم رییسی از اقدام دولت در تعیین قیمت 11 هزار و 500 تومان برای گندم قدردانی و اعلام کرد که با این اقدام تحقق شعار سال تا حدود زیادی قابل انجام خواهد بود.

در متن نامه این بنیاد به رییس جمهور آمده است؛ برای تأمین غذای جمعیت رو به رشد کشور چاره ای جز افزایش تولید در واحد سطح نیست.

گر چه تعهد چنین رسالتی به دلیل محدودیت منابع آب و شرایط اقلیمی نامساعد و عدم سرمایه گذاری مناسب در ارتقا راندمان آبیاری، بهره وری پایین آب در کشاورزی و عدم ورود تحصیلکرده های بخش کشاورزی در عرصه و جایگزین شدن آنها با نیروهای کم سواد و پا به سن سنتی محور با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

اما می توان با اقتصادی نمودن کشاورزی، به کارگیری تکنولوژی های روز و تقویت روحیه همکاری بین بهره برداران پیشگام با سایر تولیدکنندگان فرهنگ سازی در جهت افزایش بهره وری از منابع آب، خاک، محیط زیست و کلیه نهاده های تولید جذب سرمایه های فکری انتقال نوآوری ها استفاده از تجارب گذشتگان و تلفیق آن با تکنولوژی های نوین و گذر از تحقیقات پایه و سوق دادن محققین به سمت تحقیقات کاربردی و ورود آنها به عرصه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی گندمکاران از دولت/ افزایش قیمت گندم اقدامی کارشناسانه بود

قدردانی گندمکاران از دولت/ افزایش قیمت گندم اقدامی کارشناسانه بود