مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-26اقتصادي

سند کاداستری برای 93 درصد از اراضی ملی کشور صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد علی فلاح مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اقدامات بخش کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، - مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند کاداستری برای 93 درصد از اراضی ملی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد علی فلاح مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اقدامات بخش کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به قابلیت اجرای کاداستر در سه بُعد اراضی ملی، کشاورزی و شهری، گفت: بنا به حساسیت موضوع اراضی ملی و وجود تصرف این اراضی و پدیده زمین خواری، کاداستر اراضی ملی در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق آمار سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری 138 میلیون هکتار اراضی ملی و دولتی در کشور داریم، از صدور 126 هزار جلد سند مالکیت برای دولت به نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به مساحت 128 میلیون هکتار سند مالکیت کاداستری برای اراضی ملی خبر داد و افزود: از این میزان، 76 هزار جلد سند ملکیت با مساحت 61 میلیون و 500 هزار هکتار در سال 1400 صادرشده که اتفاق بزرگی است.

فلاح با تأکید بر اینکه کاداستر اراضی ملی 6 استان به طور صد در صد به اتمام رسیده است، تصریح کرد: کاداستر اراضی ملی 20 استان کشور رو به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاداستری برای 93 درصد از اراضی ملی کشور صادر شد

سند کاداستری برای 93 درصد از اراضی ملی کشور صادر شد