مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:472022-03-26ورزشي

وضعیت مساعد کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات شاهو


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از وضعیت عمومی مساعد کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات شاهو طی شب گذشته خبر داد.

- اظهار کرد: در شامگاه جمعه پنجم فروردین ماه سه کوهنورد در ارتفاعات شاهو و دره قولانی مفقود و گرفتار شده بودند و به همین دلیل از تیم های امدادی هلال احمر درخواست کمک کرده بودند.

وی افزود: 2 نفر از کوهنوردان سن بالا و یک نفر آنها فرد میانسالی بوده که که با توجه به شرایط جوی نامناسب در شب گذشته در خواست کمک می کنند که ساعت 20:28 دقیقه به مرکز کنترل جمعیت هلال احمر استان اعلام شده که بلافاصله تیم های هلال احمر شهرستان روانسر و چند تن از کوهنوردان راه بلد به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تصریح کرد: تیم امداد و نجات هلال احمر پس از 2 ساعت تلاش بالاخره در ساعت 22:30 دقیقه توانستند با موفقیت افراد را به دامنه امن کوه انتقال دهند و در حال حاضر نیز وضعیت عمومی مناسب داشته و پس از بررسی های انجام شده به خانواده ها تحویل داده شده اند.

معتمدی با تاکید به رعایت نکات ایمنی به کوهنوردان، بیان کرد: کوهنوردان به علت برودت هوا و نامساعد بودن شرایط جوی طی روز گذشته در ارتفاعات شاهو توان جسمی خود را از دست داده بودند و نمی توانستند به پایین کوه حرکت کنند از همین رو از تمام افرادی که ورزش کوهنوردی را دنبال می کنند توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مساعد کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات شاهو

وضعیت مساعد کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات شاهو