مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-26بين الملل

حزب الله: به هیچ قیمتی تسلیم اشغالگری اسراییل و توطئه آمریکا نمی شویم


شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله امروز شنبه طی نطقی تاکید کرد که حزب الله به هیچ قیمتی اشغالگری اسراییل را نمی پذیرد و تسلیم توطئه آمریکا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در یک همایش انتخاباتی در منطقه البقاع گفت: حزب الله همواره حامی و یاور ارتش لبنان بوده است و هیچ گاه نگفته که جایگزین ارتش است؛ بلکه ارتش باید به تکلیف خود در حفاظت از لبنان و آزادسازی خاک این کشور عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، شیخ قاسم ادامه داد: از کسانی که خود را حاکم و برتر می خوانند می پرسیم آیا به کسی برتر گفته می شود که به فرمان آمریکا عمل می کنند و پول هایی را از آن برای فتنه انگیزی و ایستادن در برابر مقاومتی که خاک کشورشان را آزاد کرده است، می گیرند.

شیخ قاسم با اشاره به دستاوردهای مقاومت در آزادسازی خاک لبنان و شکست رژیم صهیونیستی و سرکوب تکفیری ها گفت: سلاح ما جنوب و منطقه البقاع الغربی لبنان را آزاد کرد و داعش و جبهه النصره را بیرون راند و موازنه بازدارندگی با لبنان ایجاد کرد که اگر این سلاح نبود لبنان هر روز از تجاوز صهیونیستی رنج میبرد.

معاون دبیر کل حزب الله گفت: ما هرگز اشغالگری اسراییل در خاک خود را به هیچ بهایی نمی پذیریم و تسلیم برنامه آمریکایی نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: به هیچ قیمتی تسلیم اشغالگری اسراییل و توطئه آمریکا نمی شویم

حزب الله: به هیچ قیمتی تسلیم اشغالگری اسراییل و توطئه آمریکا نمی شویم