مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 02:372022-03-26اجتماعي

کلاس های آموزشی خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری برگزار می شود


با توجه به ایجاد شرایط مطلوب در روند کاهش ابتلا به بیماری کرونا و روند واکسیناسیون کووید 19 بخش های آموزشی و پرورشی و دانشگاه های استان آمادگی لازم را برای برگزاری کلاس ها و امتحانات به صورت کاملا حضوری از تاریخ 14 فروردین ماه داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ایجاد شرایط مطلوب در روند کاهش ابتلا به بیماری کرونا و روند واکسیناسیون کووید 19 بخش های آموزشی و پرورشی و دانشگاه های استان آمادگی لازم را برای برگزاری کلاس ها و امتحانات به صورت کاملا حضوری از تاریخ 14 فروردین ماه داشته باشند.

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد کرونا استان خراسان رضوی که شامگاه شنبه، 6 فروردین ماه، در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها سازوکارهای لازم در بخش های مختلف برای برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری را آماده و اگر اشکالات جزیی وجود دارد، برطرف کنند و هماهنگی های لازم نیز صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان مربوطه و همه عزیزانی که با موضوع آموزش در ارتباط هستند، اعم از معلمان، دانش آموزان، خانواده ها، اساتید و دانشجویان آمادگی شروع کلاس ها را از روز 14 فروردین به صورت حضوری و گسترده را داشته باشند که بیشتر از این خسارت درازمدت در زمینه آموزش نبینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های آموزشی خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری برگزار می شود

کلاس های آموزشی خراسان رضوی از 14 فروردین حضوری برگزار می شود