مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-27حوادث

اراذل و اوباش سابقه دار ورامین دستگیر شدند/ضبط یک قبضه سلاح گرم


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران از دستگیری اراذل و اوباش معروف و سابقه دار ورامین در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ داریوش صادقی فر صبح یکشنبه با اعلام جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در ورامین، بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش بی وقفه موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار را که در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا در سطح شهرستان بود، دستگیر کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم با مقادیری فشنگ جنگی شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با بیان اینکه متهم که دارای سوابق متعددی شامل درگیری، ایراد ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی با سلاح جنگی منجر به جرح و حمل مواد مخدر است بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراذل و اوباش سابقه دار ورامین دستگیر شدند/ضبط یک قبضه سلاح گرم

اراذل و اوباش سابقه دار ورامین دستگیر شدند/ضبط یک قبضه سلاح گرم