مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-27سياسي

نوروز فرصت از دست رفته برای تبدیل تهران به مقصد گردشگران


رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت نوروز جهت جذب گردشگر برای شهر تهران تاکید کرد و گفت: به علت نداشتن برنامه ای مناسب، - رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت نوروز جهت جذب گردشگر برای شهر تهران تاکید کرد و گفت: به علت نداشتن برنامه ای مناسب، تمام بار گردشگری شهر تهران بر دوش 3 مجموعه برج میلاد، دریاچه شهدای خلیج فارس و اراضی عباس آباد افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته گردشگری این شورا با حضور در مجموعه برج میلاد از جشنواره نوروزی و همچنین بخش های مختلف این مجموعه گردشگری بازدید کرد.

علوی ضمن تقدیر از مدیریت برج میلاد برای اجرای برنامه های متنوع و شاد برای ایام نوروز گفت: امروز بسیار خوشحالیم که بعد از چندین ماه مجموعه برج میلاد میزبان گردشگران است و این مجموعه دوباره فعالیت های گردشگری و فرهنگی خود را پس از 2 سال سخت محدودیت های کرونایی، شروع کرده و امروز به مقصد گردشگری مسافران تبدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه برج میلاد ادامه داد: استقبال گردشگران از مجموعه هایی همچون برج میلاد، اراضی عباس آباد، دریاچه شهدای خلیج فارس نشان می دهد که گردشگری پایتخت هنوز جای کار دارد و باید برای سال های آینده برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز فرصت از دست رفته برای تبدیل تهران به مقصد گردشگران

نوروز فرصت از دست رفته برای تبدیل تهران به مقصد گردشگران