مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-27اجتماعي

لزوم بازگشایی حضوری مدارس از 14 فروردین


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای همه سازمان ها از جمله وزارت آموزش و پرورش لازم الاجرا است و تمام مدارس دولتی و غیردولتی را شامل می شود و امیدواریم با همکاری اولیا، - اشتیاق دانش آموزان و آمادگی همکاران، روز چهاردهم فروردین ماه، شاهد حضور مجدد تمام دانش آموزان در مدارس باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده ضمن تأکید بر حضوری شدن مجدد مدارس به صورت کامل، پس از تعطیلات نوروزی؛ اظهار کرد: همه دانش آموزان از نیمه آبان ماه حضور در مدرسه را تجربه کرده اند و پس از تعطیلات نوروزی برای بار اول نیست که به مدرسه می روند.

لذا آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدرسه وجود دارد.

وی در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده و دستورالعمل جدیدی که در روزهای آتی به مدارس ابلاغ خواهد شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش، بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، آخرین تغییرات را متناسب با شرایط کنونی در شیوه نامه های قبلی بازگشایی حضوری مدارس اعمال و به مدارس ابلاغ خواهد کرد.

حکیم زاده افزود: بررسی های به عمل آمده از تجربه بازگشایی حضوری مدارس، در مدت چندماه گذشته نشان داد که دانش آموزان می توانند علاوه بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و یادگیری رفتارهایی که به ارتقای سواد سلامت کمک می کند؛ مروج فرهنگ رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازگشایی حضوری مدارس از 14 فروردین

لزوم بازگشایی حضوری مدارس از 14 فروردین