مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-27اجتماعي

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی های پایتخت/ احتمال یک طرفه شدن محور هراز وجود دارد


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با تشریح وضعیت ترافیک ورودی و خروجی های پایتخت گفت: متناسب با حجم بار ترافیکی محدودیت هایی برای محورها اعمال می شود و در حال حاظر هیچ محدودتی وجود ندارد.

- عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران اظهار کرد: محور هراز از منطقه مشا به گردنه امام زاده هاشم ترافیک پرحجم مشاهده می شود.

وی گفت: در محدوده شهرستانک آزاد راه تهران - شمال تردد به صورت دو طرفه وجود دارد و به سمت چالوس ترافیک سنگین را شاهد هستیم که رو به روان شدن است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: در محورهای تهران - کرج،  تهران - ساوه، محور امام رضا، تهران - قم مشکل خاصی مشاهده نمی شود و تردد عادی و روان است.

مصدقی بیان کرد: محور شهریار به تهران ترافیک نیمه سنگین ولی روان وجو دارد.

وی در ادامه گفت: متناسب با حجم بار ترافیکی محدودیت هایی برای محورها اعمال می شود مثلا دیشب با توجه به بار سنگین ترافیک در محور هراز به صورت مقطعی این محور یک طرفه شد ولی در حال حاظر هیچ محدودتی وجود ندارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: احتمال یک طرفه شدن محور هراز وجود دارد لذا بستگی به شرایط ترافیکی این محور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی های پایتخت/ احتمال یک طرفه شدن محور هراز وجود دارد

وضعیت ترافیک ورودی و خروجی های پایتخت/ احتمال یک طرفه شدن محور هراز وجود دارد