مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-27سياسي

متولیان پاسخ سلام فرمانده را بدهند


فارغ از هراتفاقی باید درنظر داشت حمایت هدفمند از هنرمندان به خصوص قشر نوجوان، تأثیر بسزایی در مسیردهی امور فرهنگی و ترویج کار تمیز با دربرگیری حداکثری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، در نیمه شعبان که مصادف با 27 اسفندماه 1400 بود نماهنگی درباره امام زمان (عج) به نام سلام فرمانده توسط بچه های لنگرودی به تهیه کنندگی حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی مسوول گروه فرهنگی ماح (ملت امام حسین(ع) ) و خوانندگی ابوذر روحی به همراه بیش از 300 نفر از نونهالان این شهرستان تهیه و در شبکه های مختلف صدا و سیما نیز در طول 6 روز گذشته مکرر پخش شد که با استقبال خوب مردم کشور نیز همراه شده است.

  شعر این نماهنگ نیز توسط مهدی بنی هاشمی از شاعران جوان لنگرود سروده شده و مهرانه به نهاد از بازیگران سینما و تلویزیون نیز همراه همیشگی گروه فرهنگی ماح بود و کلیه عوامل ساخت این نماهنگ نیز از این شهرستان هستند که توانستند با حداقل امکانات این نماهنگ زیبا راتولید کنند که شبکه های مختلف صدا و سیما روزانه و در سه نوبت این نماهنگ را پخش کردند.

این پایان ماجرا نبود و نماهنگ سلام فرمانده به حدی بازتاب داشت که در کل کشور پویشی با نام سلام فرمانده ایجاد شده و نونهالان کشور روی به ساخت دابسمش با این نماهنگ و ضبط فیلم از دابسمش خودشان و پخش در فضای مجازی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان پاسخ سلام فرمانده را بدهند

متولیان پاسخ سلام فرمانده را بدهند