مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-27سياسي

میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی


از 26 اسفندماه 1400 تا پنجم فروردین سال جاری 85 هزار و 500 گردشگر از اماکن گردشگری شهرستان ابرکوه بازدید کرده اند.

- ایسنا/یزد رییس میراث فرهنگی ابرکوه گفت: از 26 اسفندماه 1400 تا پنجم فروردین سال جاری 85 هزار و 500 گردشگر از اماکن گردشگری شهرستان ابرکوه بازدید کرده اند.

حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: کمیته اسکان ستاد خدمات سفر نوروزی تعداد 10 مدرسه، هفت بومگردی، دو مهمان سرا، یک زائرسرا، دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و یک هتل را جهت اسکان مسافرین نوروزی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه مجموع ظرفیت اسکان در کل شهرستان هزار و 200 نفر شب است، افزود: تا روز پنجم فروردین تعداد 85 هزار و 500 نفر از اماکن گردشگری شهرستان بازدید و دو هزار و 683 نفر نیز در واحدهای گردشگری اقامت داشته اند.

مشتاقیان همچنین به بازدیدهای مکرر و نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی اشاره کرد و افزود: تاکنون 42 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته و دو اخطار نیز صادر شده است.

وی از استقرار دو پایگاه امدادی و شش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر در جاده جرقوییه و فیض آباد خبر داد و گفت: در سطح شهرستان سه پایگاه امداد خودرو، هشت پایگاه امداد پزشکی، دو داروخانه شبانه روزی، یک بیمارستان و 11 درمانگاه نیز جهت خدمت به مردم ابرکوه و گردشگران پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی

میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی