مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 21:372022-03-27سياسي

نوروزگاه ها آیینه تمام نمای سنت های اصیل کردستان هستند


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، جشن ملی نوروزگاه ها را آیینه تمام نمای سنت های اصیل کردستان عنوان کرد.

- محسن فتحی در بازدید از جشن های ملی نوروزگاه در سنندج، اظهار کرد: با اجرای جشن های نوروزگاه می توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب و رسوم نوروز استان آشنا کرد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر زنده نگه داشتن میراث کهن این مرز و بوم به ویژه در ایام نوروز، عنوان کرد: معرفی آداب و رسوم نوروزی استان با برگزاری برنامه های فرهنگی و بومی ازجمله جنگ شادی، بازارچه، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی، احیا و یادآوری می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن نوروزگاه و سایر رویدادهای فرهنگی در ایام مختلف سال، توسعه صنعت گردشگری استان را به دنبال خواهد داشت.

فتحی افزود: وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان، استان کردستان را به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدام های بسیار ارزشمند اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و نهادهای مربوطه در این ایام، یادآور شد: امیدواریم برنامه ریزی و اقدام های انجام شده موجب افزایش ماندگاری و ثبت خاطرات خوش برای مسافران و گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه ها آیینه تمام نمای سنت های اصیل کردستان هستند

نوروزگاه ها آیینه تمام نمای سنت های اصیل کردستان هستند