مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 01:022022-03-27اقتصادي

حضور میلیونی مسافران در قطب گردشگری جنوب/ جمعیت گناوه چند برابر شد


پس از دو سال سیطره کرونا و اعمال محدودیت ها، امسال سفرها رونق گرفته و از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از سه میلیون مسافر وارد گناوه شده تا جمعیت این شهر چند برابر شود.

- و خطر آن همچنان سایه گستر بر سر جهانیان است و هنوز به طور کامل برچیده نشده است و نگاه انسان ها نگران آن است و اگر چه با انجام واکسیناسیون عمومی و آشنایی بیشتر مردم با دستورالعمل های بهداشتی شیوع این بیماری تا حد زیادی کاهش یافته اما خطر آن همچنان در جوامع بشری وجود دارد.

امسال نوروز برای مردم کشور ما که مانند همه جهانیان در طول بیش از این دو سال متحمل خسارات بسیاری شدند و عزیزان زیادی را از دست دادند نسبت به دو سال گذشته بهتر برگزار شد.

برداشته شدن بسیاری از محدودیت ها از جمله محدودیت های مربوط به سفرهای نوروزی مردم را برای استفاده از این تعطیلات و رهایی از فشارها و کاهش استرس های روحی این ایام راهی سفر کرده است.

شهرستان گناوه تا قبل از شیوع کرونا و در سال های اخیر میزان میلیون ها مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور بود در طی دو سال گذشته سال های نسبتاً خاموشی را پشت سر گذاشت.

امسال بار دیگر حضور مسافران و گردشگران رونق دوباره به این شهرستان داده است و حضور گسترده مسافران و گردشگران را در این شهرستان شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میلیونی مسافران در قطب گردشگری جنوب/ جمعیت گناوه چند برابر شد

حضور میلیونی مسافران در قطب گردشگری جنوب/ جمعیت گناوه چند برابر شد