مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:272022-03-28اجتماعي

جابجایی54 هزار مسافر نوروزی از قم با ناوگان حمل ونقل جاده ای


سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از جابجایی54 هزار مسافر نوروزی از مبدا قم با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای استان از 25 اسفند تا 5 فروردین به سایر نقاط کشور خبر داد.

- ، حسین زنجیرانی فراهانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آماری از جابجایی مسافران از مبدا قم توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای استان از 25 اسفندماه 1400 تا پنجم فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: بر اساس آمارها بیش از 54 هزار نفر از مسافران در این فاصله زمانی با استفاده از ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از مبدا قم به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم ابراز داشت: سال گذشته این آمار بیش از 37 هزار نفر بوده که در مقایسه با آمار سال جاری رشد 44 درصد را نشان می دهد.

زنجیرانی فراهانی عنوان داشت: بیشترین تعداد مسافر نیز توسط اتوبوس ها صورت گرفته که در حدود 37 هزار و 600 نفر بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 11 هزار و 267 نفر از مسافران نوروزی استان قم نیز توسط ناوگان مینی بوس و 5 هزار و 391 نفر نیز با ناوگان سواری کرایه به شهرهای دیگر جابجا شدند.

ورود خودرو به استان قم 50 درصد افزایش داشته است سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با اشاره به آمار ورودی خودروها به شهر و استان قم اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی54 هزار مسافر نوروزی از قم با ناوگان حمل ونقل جاده ای

جابجایی54 هزار مسافر نوروزی از قم با ناوگان حمل ونقل جاده ای