مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-28اجتماعي

پویش نه به تصادفات نوروز 1401 در سیستان وبلوچستان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای پویش نه به تصادفات نوروز 1401 در سطح معابر شهری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای پویش "نه به تصادفات نوروز 1401" در سطح معابر شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی نام درست گفت: دراین برنامه آموزشی فرهنگی، مأموران پلیس راهور با استفاده از راکت ایست پلیس منقوش به نه به تصادفات نوروز 1401 خودروهای عبوری را متوقف و به رانندگان آنها بروشورهای توصیه های ترافیکی درسفر ایمن اهدا کردند.

وی تصریح کرد: بیشتر تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است که به رانندگان توصیه می شود ضمن استراحت کافی در طول مسیر تردد، با احتیاط بیشتر و با پرهیز از حرکات مخاطره آمیز به ویژه سبقت غیرمجاز رانندگی کنند.

سرهنگ نام درست با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از علت های اصلی تصادفات در سفرهای نوروزی است، بیان داشت: رانندگان بارعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، درآغوش گرفتن اطفال هنگام رانندگی و عدم خوردن و آشامیدن که موجب حواس پرتی وعدم تمرکز راننده می شود، جداً پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نه به تصادفات نوروز 1401 در سیستان وبلوچستان

پویش نه به تصادفات نوروز 1401 در سیستان وبلوچستان