مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-28سياسي

مهارت آموزان فنی وحرفه ای مشکل بیکاری نخواهند داشت


رییس حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مهارت آموزان مشکل بیکاری نخواهند داشت گفت: تعداد افراد بیکاری که آموزش فنی و حرفه ای دیده اند، - ، محمدجواد جامه بزرگی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بحث مهارت آموزی عملکرد خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: ظرفیت های خوبی برای اشتغال در استان بوشهر وجود دارد که باید با برنامه ریزی مسنجم مهارتی و برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه زمینه اشتغال جوانان این استان را محیا کرد.

جامه بزرگی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای در توسعه و تثبیت اشتغال کشور پیشتاز است، افزود: نقش این سازمان در ایجاد و ارتقای سطح اشتغال بی بدیل است که با قول مساعد و با تعامل و همکاری مسئولان دولت و مجلس، امید است گام های مؤثری در راستای تقویت مهارت آموزی و کاهش نرخ بیکاری برداشته شود.

وی با اهتمام بر اینکه آموزش رکن مهمی در ایجاد تخصص لازم برای نیروهای بومی است، اظهار داشت: اجرای مهارت های نوین و به روز، با توجه به نیازسنجی استان ها در این سازمان، هدف گذاری شده و این مهم با جدیت پیگیری می شود.

جامه بزرگی با تاکید بر اینکه برای اشتغال نیازمند آموزش های فنی حرفه ای هستیم، اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، مقرر شده که در ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزان فنی وحرفه ای مشکل بیکاری نخواهند داشت

مهارت آموزان فنی وحرفه ای مشکل بیکاری نخواهند داشت