مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-28فرهنگي

تئاتر امکانی ارزنده برای دستیابی به قله های فرهنگی و هنری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هنر تئاتر به دلیل جامعیت و در برگیرندگی ساحت های مختلف ادبی، تاریخی، اجتماعی و حتی فنی و تکنولوژیک، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هنر تئاتر به دلیل جامعیت و در برگیرندگی ساحت های مختلف ادبی، تاریخی، اجتماعی و حتی فنی و تکنولوژیک، امکانی ارزنده برای ظهور استعدادها و بروز خلاقیت ها در جهت دستیابی به قله های فرهنگی و هنری است.

سیدقاسم ناظمی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر گفت: یکی از مهمترین شاخصه های توسعه فرهنگی هر جامعه ای، ایجاد ظرفیت های نو برای تداوم حیات هنری و زمینه سازی برای شکوفایی استعدادهای هنری آن جامعه است.

وی اظهار کرد: اقبال دوباره مردم به هنر موثر نمایش، توجه به ظرفیتهای محتوایی این هنر را دوچندان ضروری می سازد و این مهم جز با حمایت نهاد حکومت و همراهی عموم مردم شدنی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی یکسال گذشته، در سلسله رویدادهایی که با عنوان بهار فرهنگ و هنر آذربایجان به راه افتاد و بخشی از آن نیز به هنر فاخر تئاتر اختصاص داشت، شاهد آشتی مردم آذربایجان شرقی با فضاهای فرهنگی و هنری و استقبال از این رویدادها بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر امکانی ارزنده برای دستیابی به قله های فرهنگی و هنری است

تئاتر امکانی ارزنده برای دستیابی به قله های فرهنگی و هنری است