مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-28اجتماعي

حباب یادگیری/ آموزش ­های مجازی و حباب یادگیری


دکتری برنامه­ ریزی درسی و مدیر دبیرستان فرهنگ اراک می گوید: تقلب در آزمون­ های مجازی و کسب نمرات خوب و عالی، حباب بزرگی در یادگیری بیشتر دانش آموزان به وجود آورده است که با برگزاری آزمون­ های حضوری در آینده، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ آزمون­ های غیر­حضوری در دو سال گذشته که مدارس تعطیل و آموزش­ ها مجازی بودند؛ با چالش­ های فراوانی روبرو شد که مهم­ ترین آنها تقلب در این آزمون ها و غیر­واقعی بودن نمرات دانش آموزان در آزمون­ های مجازی بود.

دانش آموزان به هر شیوه­ای متوسل می­ شدند تا نمره بالاتری را در آزمون­ های غیر­حضوری به دست آورند.

تقلب جعل دانش، یا باهوش نشان دادن خـود از روی نیرنـگ نوعی بی ­صداقتی است و بیشتر دانش آموزان و دانشجویان نوعی بی­ صداقتی تحصیلی را در طول دوران تحصیل خود تجربه کرده اند.

تقلب، تخلف از هنجارها محسوب می­ شود و شیوع بالای تقلب؛ هشداری برای جامعه است و گویای آن است که روند تبعیت از قانون، دچار مشکل شده اســت.

تفاوت بین  نمرات دانش آموزان ضعیف قبل از کرونا با نمرات آنها در آزمون ­های مجازی دکتری برنامه­ ریزی درسی و مدیر دبیرستان فرهنگ اراک در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: مقایسه نمرات دانش آموزان ضعیف قبل از کرونا و تعطیلی مدارس با نمرات آنها در آزمون ­های مجازی، تفاوت معنا­داری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب یادگیری/ آموزش ­های مجازی و حباب یادگیری

حباب یادگیری/ آموزش ­های مجازی و حباب یادگیری