مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-28سياسي

زیرساخت های جاده ای فارس استاندارد نیست/رتبه دوم فارس در تلفات جاده ای


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: متاسفانه از نظر زیر ساخت جاده های استاندارد در استان به نسبت حجم انتظارات و ترددها وضعیت مناسبی نداریم و نیاز به توسعه در بخش زیرساخت ها داریم.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: متاسفانه از نظر زیر ساخت جاده های استاندارد در استان به نسبت حجم انتظارات و ترددها وضعیت مناسبی نداریم و نیاز به توسعه در بخش زیرساخت ها داریم.

اسماعیل محبی پور دوشنبه 8 فروردین در یک کنفرانس خبری به نقش رسانه ها برای ادراک سازی مسائل مبتلابه جامعه، تحقق شعار سال و جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه چرایی و چگونگی ها، گذشته و اتفاقات آینده را بیان و تحلیل کنیم.

او با بیان اینکه تلاش دشمن ایجاد فضای روانی، جو ناامیدی و جلوه دادن ناکارامدی جمهوری اسلامی است، برای خنثی سازی این مهم، حرکت خستگی ناپذیر و مستمر دلسوزان کشور برای ایجاد یک الگوی مدیریت جهادی در مسیر جهاد تبیین را می طلبد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد که در مسیر اقدامات حق طلبانه، هر چقدر شفاف تر با مردم برخورد کنیم موفقیت ما را افزایش و سنگ اندازیها را حنثی می کند، لذا نقش رسانه ها بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های جاده ای فارس استاندارد نیست/رتبه دوم فارس در تلفات جاده ای

زیرساخت های جاده ای فارس استاندارد نیست/رتبه دوم فارس در تلفات جاده ای