مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-28اقتصادي

پایانه مرزی رازی خوی اردیبهشت امسال افتتاح می شود


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس از افتتاح پایانه رازی خوی به عنوان بزرگترین پایانه زمینی کشور تا اواخر ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تحول زیادی در حوزه تجارت مرزی و بین المللی از طریق این مرز صورت گیرد، بهره برداری از این طرح می تواند سبب ارتقای سهم صادرات غیرنفتی و درآمد از طریق ترانزیت بین المللی برای کشور باشد.

وی همچنین از سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور به شهرستان خوی خبر داد و گفت: داریوش امانی، رییس سازمان راهداری کشور، فروردین ماه جاری برای حل و فصل مشکلات حوزه راه های خوی و چایپاره و نیز بررسی آخرین مراحل احداث و تجهیز پایانه رازی به خوی سفر می کند.

رییس گروه دوستی ایران و ترکیه با بیان اینکه این پایانه در نقطه هم پیوندی اقتصاد ایران و اقتصاد جهان قرار گرفته است، تصریح کرد: افتتاح پایانه زیبای رازی هدیه ای ارزشمند به مردم کل کشور و مسافران و گردشگران و تجار داخلی و خارجی است که در تردد از مرز رازی خوی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنند.

مرز رازی خوی نزدیک ترین مرز ریلی و زمینی ایران به کشور ترکیه و اروپا است که به علت نزدیکی 400 کیلومتری به ترکیه مورد توجه و تردد گسترده مسافران داخلی و خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مرزی رازی خوی اردیبهشت امسال افتتاح می شود

پایانه مرزی رازی خوی اردیبهشت امسال افتتاح می شود