مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:222022-03-28اجتماعي

اسکان بیش از 154 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان


رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از اول تعطیلات نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین 154 هزار و 787 نفر در مدارس استان اصفهان اسکان پیدا کردند.

- علیرضا عابدی رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش از چهاردهم اسفند ماه موضوع پذیرش مسافران نوروزی و فرهنگیان در مدارس آغاز و از روز بیست و ششم اسفند به صورت غیررسمی فعالیت آغاز و در روز 28 اسفند به صورت رسمی کار پذیرش مسافران در چهل و یک پایگاه اسکان در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان آغاز شد.

وی افزود :در مرحله اول 400 مدرسه برای اسکان پیش بینی شده بود که با حجم بالای مسافران این مدارس در حال حاضر به 700 مدرسه رسیده و در مجموع  6500 کلاس درس جهت اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی فعال است.

عابدی با بیان اینکه مدارس در چهار طرح ویژه، الف، ب و اضطرار  پیش بندی شده است، گفت: 6 هزار کلاس ما در طرح الف و ب  وجود دارد که در طرح الف کلاس ها دارای فرش، پتو، بالشت، یخچال و تلویزیون بوده و در طرح ب فرش و پتو وجود دارد و یخچال و تلویزیون به صورت مشترک پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 154 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان

اسکان بیش از 154 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان