مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-29اقتصادي

گندم مصرفی گنبدکاووس تا پایان فصل برداشت تامین است


سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر مقدار 17 هزار تن گندم در سیلو گنبدکاووس ذخیره است که این میزان تا پایان فصل برداشت گندم برای مصرف شهرستان تامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه امروز در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان با موضوع افزایش گوشت قرمز اظهار کرد: در ماه های گذشته به علت افزایش نهاده های دامی و کمبود آن در شهرستان از یک طرف و فصل سرما و عدم علوفه در مراتع از طرف دیگر سبب شد تا دامداران دام های خود را به فروش برسانند که فروش مازاد دام دامداران باعث کاهش قیمت گوشت قرمز شده بود.

وی تصریح کرد: در ماه پایانی سال با بارش های خوب و مساعد بودن وضعیت جوی مراتع ما سر سبز شده و این عامل سبب شده تا دامداران به علت وجود علوفه در مراتع و اراضی دام خود را نگه دارند و نوسان عرضه و افزایش تقاضا در ایام نوروز باعث افزایش قیمت گوسفند زنده از کیلویی 55 هزار تومان به 75 هزار تومان رسیده که این امر سبب افزایش قیمت گوشت قرمز در قصابی ها شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با کاهش تقاضا بعد از ایام نوروز و نزدیک شدن به فصل برداشت دوباره شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم مصرفی گنبدکاووس تا پایان فصل برداشت تامین است

گندم مصرفی گنبدکاووس تا پایان فصل برداشت تامین است