مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-29اجتماعي

جلوه گری بهار در ارگ کلاه فرنگی/ درب های نگین شهر به روی گردشگران باز شد


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ بهار تعطیلات که از راه برسد، مکان های گردشگری بسیاری پیش روی ما قد علم می کنند، در این ایام مسیرها و شهرهای بسیاری را می توان انتخاب کرد و به آنجا سفر کرد، از شمال گرفته تا جنوب و از شرق تا غرب ایران، هر کسی شهری را انتخاب می کند تا از زیبایی های خاص آن بهره ببرد.

تعطیلات نوروزی و سفر به مناطق مختلف ایران فرصتی برای ایجاد تنوع و شادی در زندگی است لذا مسافرت در بین خانواده های ایرانی به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی طرفداران زیادی دارد و اگر شرایط لازم برای مسافرت فراهم باشد، خانواده ها مسافرت را به خانه نشینی ترجیح می دهند.

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شهری تاریخی است که آثار سکونت و یا گذر انسان در دوره پیش از تاریخ در آن وجود دارد و زمان هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان جزو ایالات شاهنشاهی محسوب می شده و در دوره صفوی نیز بخش حاکم نشین بوده و مظاهر کالبد شهری در آن ایجاد می شود.

معماری زیبا و خاصی که در بنا های تاریخی بیرجند دیده می شود توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند، بنا های تاریخی و فرهنگی که در منطقه کویری بیرجند قرار دارد متعلق به دوران گذشته است و چشم انداز های تاریخی این شهر در کنار جاذبه های کویری آن توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه گری بهار در ارگ کلاه فرنگی/ درب های نگین شهر به روی گردشگران باز شد

جلوه گری بهار در ارگ کلاه فرنگی/ درب های نگین شهر به روی گردشگران باز شد