مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-29دانش

حضوری بودن تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از ایام نوروز


به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، طبق مصوبه ستاد کرونا تمام کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تمام مقاطع تحصیلی از 14 فروردین ماه 1401وبصورت حضوری خواهد بود و کلاسی بصورت مجازی برگزار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد دوستار امروز در جمع خبرنگاران با بیان دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در کشور است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از اولین روز کرونا خود را تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته و تاکنون به تمامی دستور العمل ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به حضوری بودن تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از تعطیلات نوروزی گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا تمام کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تمام مقاطع تحصیلی از 14 فروردین ماه 1401وبصورت حضوری خواهد بود و کلاسی بصورت مجازی برگزار نخواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان خبر داد و افزود: دانشجویان بعد از دوسال به صورت حضوری در کلاس ها حضور خواهند یافت لذا و در همین خصوص ستاد استقبال از دانشجویان در همه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تشکیل شده است.

دوستار شرط حضور در کلاس ها را تزریق واکسن کرونا دانست و بیان کرد: تزریق واکسن کرونا باید در اولویت مردم و دانشجویان قرار گیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری بودن تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از ایام نوروز

حضوری بودن تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از ایام نوروز