مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-29سياسي

دانشگاهیان برای تحقق تولید دانش بنیان به میدان بیایند


نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار سال یعنی تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نقش دانشگاه ها بسیار مؤثر و حائز اهمیت است.

-  رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: مقام معظم رهبری حدود بیست سال است که موضوع اقتصاد دانش بنیان را در برخی از سخنرانی های خود در جمع نخبگان علمی، مسؤولان و مردم بیان کرده و یکی از مطالبات جدی ایشان به شمار می رود.

وی افزود: بر همین اساس در سال های گذشته شرکت های دانش بنیان ایران رشد قابل توجه پیدا کرده و این شرکت ها امروز باید به خدمت تولید و اشتغال آفرینی بیایند.

فیروزی پور تصریح کرد: یک واقعیت وجود دارد و آن این است که سهم اقتصاد دانش بنیان از بازار، سهم بسیار بزرگی است و متأسفانه ما در آن زیاد فعال نیستیم؛ این موضوع باعث اشتغال آفرینی در کشور خواهد شد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز روش های سنتی تولید منسوخ شده است و در همه موضوعات صنعتی، کشاورزی و خدماتی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان می توان به موفقیت هایی دست پیدا کرد که این موفقیت ها می تواند اقتصاد کشور را متحول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان برای تحقق تولید دانش بنیان به میدان بیایند

دانشگاهیان برای تحقق تولید دانش بنیان به میدان بیایند