مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-29سياسي

همکاری سازمان بازرسی کل کشور و شهرداری تهران در صیانت از حریم


بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل کارگروهی ویژه با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های متولی به منظور صیانت از حریم شهر تهران خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمودرضا مهرورز با اشاره به ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع صیانت از حریم شهر تهران گفت: در راستای اجرای بخشنامه ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین، به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه های اجرایی خدمات رسان در ایام نوروز به همراه مدیرکل حریم شهر تهران به بازدید از حریم منطقه 5 و بررسی موضوعات مربوطه پرداختیم.

وی ادامه داد: حریم منطقه 5 شهرداری تهران، یکی از مهمترین و مرغوب ترین مناطق دارای حریم تهران به حساب می آید، به همین دلیل به صورت میدانی اقدامات انجام شده توسط شهرداری در صیانت از حریم و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را مورد بررسی قرار دادیم.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی تصریح کرد: افزایش ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو به دلیل تعطیلات و کاهش حضور دستگاه های اجرایی یکی از مسائلی است که در ایام نوروز حریم شهر را تهدید و آسیب ها و مشکلاتی را متوجه شهر تهران می کند که سازمان بازرسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان بازرسی کل کشور و شهرداری تهران در صیانت از حریم

همکاری سازمان بازرسی کل کشور و شهرداری تهران در صیانت از حریم