مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-29اجتماعي

تردد بیش از 154 هزار مسافر نوروزی از مرزهای آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 25 اسفند ماه تا هشتم فروردین ماه سال جاری همزمان با اجرای طرح نوروزی بیشترین ورود و خروج مسافر نوروزی از پایانه مرزی بازرگان با ثبت بالغ بر 63 هزار نفر متردد، انجام شد.

وی ادامه داد: آمار تردد مسافر از پایانه مرزی رازی نزدیک به 53 هزار نفر و پایانه مرزی تمرچین 22 هزار نفر بوده که به ترتیب رتبه های دوم و سوم را در بیشترین تردد مسافران نوروزی به خود اختصاص دادند.

فاریابی تصریح کرد: پایانه مرزی سرو نیز با ثبت تردد بالغ بر 16 هزار نفر در رتبه چهارم قرار گرفته و مابقی ترددها نیز از پایانه مرزی پلدشت انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که با بیشترین کشورها، مرز مشترک دارد و طول مرزهای آن از دریا و خشکی با کشورهای متعدد، آسیایی، اروپایی، حوزه قفقاز و کشورهای عربی مرز مشترک دارد.

یکی از استان هایی که سهم عمده ای در مرزهای ایران با کشورهای دیگر به ویژه در حوزه مرز خشکی دارد، آذربایجان غربی است که 967 کیلومتر مرز ایران با کشورهای عراق، ترکیه و نخجوان در این استان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 154 هزار مسافر نوروزی از مرزهای آذربایجان غربی

تردد بیش از 154 هزار مسافر نوروزی از مرزهای آذربایجان غربی