مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-29حوادث

تشکیل پرونده قضایی برای تصادف مرگبار در محور نورآباد- خرم آباد


رییس دادگستری دلفان با انتقاد از وقوع تصادفات مرگ بار در پیچ «گاوکش» این شهرستان، از تشکیل پرونده قضایی و بررسی تصادف مرگبار امروز در محور نورآباد- خرم آباد خبر داد.

- نورآباد- رییس دادگستری دلفان با انتقاد از وقوع تصادفات مرگ بار در پیچ گاوکش این شهرستان، از تشکیل پرونده قضایی و بررسی تصادف مرگبار امروز در محور نورآباد- خرم آباد خبر داد.

فردین عسکرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از صحنه تصادف مرگ بار امروز در پیچ گاوکش که منجر به مرگ دلخراش هشت نفر شد، اظهار داشت: این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز محور نورآباد - خرم آباد است که به سبب تصادفات پیش آمده در آن، خانواده های بسیاری عزادار شده اند.

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه مرگبار وی افزود: در گذشته در این رابطه پرونده های قضایی فراوانی تشکیل شده است که منجر به صدور احکام قضایی شده است.

رییس دادگستری دلفان با انتقاد شدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به سبب بی توجهی و کوتاهی در اصلاح پیچ مرگبار گاوکش گفت: رییس کل دادگستری لرستان و دادگستری دلفان بارها در مکاتبات خود حادثه خیز بودن این پیچ را اعلام کرده اند اما متأسفانه اقدام مناسبی در راستای اصلاح پیچ و ایمن سازی آن صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای تصادف مرگبار در محور نورآباد- خرم آباد

تشکیل پرونده قضایی برای تصادف مرگبار در محور نورآباد- خرم آباد