مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:172022-03-29اقتصادي

چند مسافر نوروزی با اتوبوس جابجا شدند؟


مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: سفرهای نوروزی مردم در موج نخست نسبت به سال گذشته 16 درصد و نسبت به نوروز سال 1399 حدود 180 درصد افزایش یافته است.

- داریوش باقرجوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از 24 اسفندماه سال گذشته سفرهای نوروزی امسال با وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای آغاز شد و تا پایان روز پنجم فروردین ماه حدود دو میلیون و 950 هزار مسافر از پایانه های مسافربری با اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه پلاک عمومی جابجا شدند که نسبت به نوروز سال گذشته و در قیاس با همین بازه زمانی 16 درصد رشد را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه این تعداد جابجایی مسافر در قیاس با نوروز دو سال گذشته 180 درصد رشد داشت، افزود: در نوروز سال 1399 به دلیل همزمانی با شیوع ویروس کرونا در کشور تقریبا سفرهای نوروزی جاده ای به ویژه با وسایل حمل و نقل عمومی تقریبا تعطیل شد و به همین دلیل شاهد افزایش چشمگیر در نوروز امسال نسبت به آن بازه زمانی هستیم.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: سفرهای نوروزی مردم در این بازه زمانی که تقریبا می توان گفت پایان موج نخست سفرهای نوروزی است، 67.

2 درصد با اتوبوس، 17.

2 درصد با مینی بوس و بقیه آن یعنی 15.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند مسافر نوروزی با اتوبوس جابجا شدند؟

چند مسافر نوروزی با اتوبوس جابجا شدند؟