مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-29اجتماعي

حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس، همزمان با سایر دانش آموزان از 14 فروردین


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانش آموزان استثنایی هم مانند سایر گروه های دانش آموزی از 14 فروردین به کلاس درس می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید طریفی حسینی درخصوص روند بازگشایی مدارس استثنایی با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه ششم فروردین 1401، اظهار کرد: در مدارس استثنایی با توجه به کم بودن تعداد دانش آموزان در هر کلاس، لزوم ارائه آموزش ها به صورت عملی، عینی و مجسم، امکان ارائه خدمات توانبخشی به صورت انفرادی و استقبال خانواده ها از آموزش های حضوری، از آبان ماه سال گذشته به تدریج در بسیاری از مناطق کشور فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی این مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری یا ترکیبی دنبال شده است.

وی ادامه داد: ضرورت حضوری بودن فعالیت های مدارس استثنایی با توجه به ماهیت عملی و کاربردی آموزش ها، ویژگی ها و نیازهای خاص آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی بیش از مدارس عادی احساس می شود.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی تصریح کرد: در شرایط کنونی، با توجه به تغییر فصل و معتدل شدن هوا، فراهم شدن امکان تهویه هوا به صورت طبیعی در کلاس های درس، واکسیناسیون گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس، همزمان با سایر دانش آموزان از 14 فروردین

حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس، همزمان با سایر دانش آموزان از 14 فروردین